I Could Stay Awake Just To Hear You Breathing Watch You Smile While You Are Sleeping While You’re Far Away And Dreaming I Could Spend My Life In This Sweet Surrender I Could Stay Lost In This Moment Forever Every Moment Spent With You Is A Moment I Treasure Don’t Wanna Close My Eyes I…

 

I Kept The Right Ones Out And Let The Wrong Ones In Had An Angel Of Mercy To See Me Through All My Sins There Were Times In My Life When I Was Goin’ Insane Tryin To Walk Through The Pain When I Lost My Grip And I Hit The Floor Yeah, I Thought I…

 

Gotta Find A Way Yeah I Can’t Wait Another Day Ain’t Nothin’ Gonna Change If We Stay ’round Here Gotta Do What It Takes ‘cuz It’s All In Our Hands We All Make Mistakes Yeah… But It’s Never Too Late To Start Again Take Another Breath And Say Another Prayer And Fly Away From Here…

 

Cruised Into A Bar On The Shore Her Picture Graced The Grime On The Door She A Long Lost Love At First Bite Baby Maybe You’re Wrong But You Know It’s Alright That’s Right Backstage We’re Having The Time Of Our Lives Until Somebody Say Forgive Me If I Seem Out Of Line Then She…

 

There Was A Time When I Was So Broken Hearted Love Wasn’t Much Of A Friend Of Mine The Tables Have Turned, Yeah ’cause Me And Them Ways Have Parted That Kind Of Love Was The Killin’ Kind Now Listen All I Want Is Someone I Can’t Resist I Know All I Need To Know…

 

I Took A Course In Hallelujah I Went To Night School For The Blues I Took Some Stuff They Said Would Cool Ya But Nothing Seemed To Light My Fuse But It’s All In The Past Like A Check That’s In The Mail She Was A Tall Whiskey Glass I Was An Old Hound Dog…

 

I’m Alone, Yeah, I Don’t Know If I Can Face The Night I’m In Tears, And The Cryin’ That I Do Is For You I Want Your Love, Let’s Break The Walls Between Us Don’t Make It Tough, I’ll Put Away My Pride Enough’s Enough, I’ve Suffered And I’ve Seen The Light Baby, You’re My…